luni, 2 iunie 2008

:x

Timp, incotro mergi? Spre ce meleaguri noi,grabit alergi? Cum,potzi intr-o zi Sa schimbi in oameni mari nishte copii?


Nu o sa zic ce deja a zis toata lumea, ca au trecut rpd 4 ani etc, insa va iau pe rand ca Marmo :
Sady...cum sa o uit pe pitica asta rosie care in cls a 9a am intrebat'o cum o keama si mi-a zis Sady...bine,bine, dar de la ce Sady si mi-a zis Sadik... replica mea a fost...PIEI SATANA!!! :)); Ella, sora favorita a timiditatii,lucru care,culmea, a scos'o in evidenta ; Tina- Nu o sa uit niciodata ghizdanu tau cu..bineinteles Beckham ; Loredana- Spaima mingilor de volei ;)) ; Alina- Bulina rosie in obraji si razand mereu :d ; Anti-cel mai serios om posibil, pana si glumele lui sunt serioase..; Mitzy- doar atat spun PIAFEN!!! Ciuci - Mica mica dar... :)) ; Bolo- Iubirea ta ptr chinezi :)) si Mitry ; Octy- omul care asculta cea mai proasta muzica posibila, auzi si u Aromana :)) :D ; Oana- Ma nu incerca sa o intreci pe Ela la timiditate ca nu o sa reusesti ;)) ; Deea- Spaghetty ;)) greu mi;a fost sa'ti retin numele :D ; Mada- bebe mic si cretz care ne mananca banii pe avon :x ; Miss- jur ca te recunosc din 1000 dupa mers :D dar nu te doare spatele la cat de drept stai? ; Vladutz...Songoku meu preferat, cum sa uiti asa freza ma? :)) ; Vrabye- intrebare ptr u: cate pereki de pantaloni ti'ai rupt intre craci in liceu? rotunjorule ; Rama-colegutza mea cu chip de copil (cum zice si marmo), cum sa uit cand era cam "fericita" cu okii mariiii in cap si se plimba prin casa cu oala de pilaf; Poe- poenozaurus, cum ii zice diriga :)) asa par agitat ...... Satana- alias Zpagana cu pletele in vant si care dadea pierceuri pe un paket de Marlboro rosu LUNG!! Crissu - okii mari si dulci :D Andra - te'ai mai trezit si u la realitate, ca om mai speriat ca u nu am vazut:)) ; TRAIQUUU-- pe tine te caracterizeaza replica : "Goga da'mi si mie un pic pe spate =))))" cine stie cunoaste ; Mary- pericol, pericol, mai stii ca in a9a toate vroiam sa fin cu u in ekipa la basket? te intrebi de ce? :)) sa iesim si noi vi de acolo :D ; Nane- u ramai mereu Colega!! Sefa- multumesc ca existi ptr a te stresa la lucrari :D Puy- "sora mea geamana" prima mea prietena din liceu...nu am cum sa te uit :x, Roxana- cum sa uit cand te spalam cu apa rece sa iti revi :)) GOGA- u, ca si puy, primul meu prieten din liceu....ne'am certat noi insa a fost o kestie de moment ptr mine...voi vetzi ramane primul meu "grup" intotdeauna!!!!!

O sa imi fie dor de toti, asta e clar, oricum am avut cea mai diversificata si tare clasa ever......:X:X:X

Georgy

Niciun comentariu: