sâmbătă, 24 mai 2008

Da..ce as putea spune despre promotia noastra? Anul 2004 a insemnat pentru fiecare dintre noi un nou inceput.Anul 2005 a fost anul acomodarii,2006 al prieteniilor de viata,2007 cel mai nebun..iar anul 2008, din pacate ultimul petrecut impreuna,este anul cel mai frumos dar tot odata cel mai regretat.
Fiecare dintre noi si-a descoperit o parte a sa pe parcursul liceului.Am descoperit prieteni adevarati, ne-am intalnit persoana iubita, am invatat sa trecem peste tot ceea ce reprezenta un obstacol, am invatat cate ceva despre rautate, bunatate, si toate chestiile astea care il fac fericit pe om.
Clasa noastra, 12H, va rog aplaudati, a fost si este in prezent cea mai indragita,atat de profesorii pe care i-am avut, cat si prin faptul ca cele mai frumoase prietenii s-au legat cu membrii clasei. Ce pot sa zic despre colectiv, sa-i iau pe toti in parte mi-ar lua o vesnicie, asa ca am sa vorbesc in numele tuturor : 12H : o clasa demna de Liceul Teoretic Al.I.Cuza, o clasa cu oameni inteligenti *foarte de admirat* , frumosi, distinsi, prietenosi. O clasa care a oferit in fiecare an, la cel putin un profesor, momente inedite, momente de care sa iti poti aminti in fiecare secunda,minut sau ora atunci cand vei pronunta numele clasei noastre.
Clasa cu cei mai multi bursieri, cu cele mai bune rezultate la olimpiade, activitati extrascolare sau scolare, spectacole si reviste.. ce mai vreti? Pe langa asta.. suntem adeptii distractiei si uram plictiseala si obisnuinta. Tindem mereu sa iesim din comun uimindu-ne colegii de la celelalte clase. Suntem cei mai tari si ma bucur ca pot spune asta acum la sfarsit de an! Sunt mandra de clasa noastra.. cate au fost cu bune cu rele, s-au adunat si mi-au lasat o amintire foarte placuta. Va multumesc 12H pentru tot ce ati facut..

Cristina Ionita

2 comentarii:

N.A.RedHead spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Raluca Petre-Sandor spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.