luni, 26 mai 2008

si eu...irru

Nu as fi crezut ca 4 ani vor trece asa de repede...este deja un cliseu insa nu pot sa nu spun si eu asta... vad ca eram cu totii speriati in a 9-a si dezamagiti in acelasi timp de faptul ca vom petrece 4 ani intregi cu acesti copii ciudati. Se pare ca nu a fost un cosmar asa cum ne asteptam , ci dimpotriva, s-au legat prietenii frumoase care cu siguranta nu se vor rupe mult timp de acum inainte. Au fost intr-adevar si bune si rele, dar tot ce am trait atat in incinta liceului , cat si in afara lui ne-a maturizat pe fiecare in parte(mai mult sau mai putin:P). S-au intamplat si lucruri ce nu credeam ca o sa-mi fie dat sa vad si aici ma refer la varietatea profesorilor de la clasa care mai de care cu pretentii absurde si comportament pe masura, dar nu mai enumar si eu pentru ca s-a ocupat Ella de asta:) cu toate ca a uitat de ora noastra "preferata" de desen. Dar sa lasam in urma momentele mai putin placute , sa ramanem cu amintirile frumoase care ne leaga si sa profitam cat mai putem de aceste ultime saptamani ,care nici nu vreau sa-mi inchipui cat de repede vor trece. Ma bucur de faptul ce am avut ocazia sa invat in aceasta clasa, k v-am intalnit pe voi toti si tin sa multumest pentru tot...I'll miss u all!

Niciun comentariu: