duminică, 25 mai 2008

fara titlu...

Vad ca e la moda acum in 12H sa scrii pe blog,asa ca trebuie sa ma adaptez tendintelor:P
Ce as putea sa spun...e incredibil cum am ajuns sa tin la niste persoane pe care la inceput,sincer,nu le suportam,e incredibil cum la inceput abia asteptam sa termin liceul si acum nu stiu cum sa fac sa treaca mai greu cele 4 saptamani ramase...Intotdeauna am considerat ca liceul nu mi-a dat ceea ce asteptam dar acum realizez ca mi-a dat mai mult decat vroiam si decat aveam nevoie.E trist cum au trecut cei 4 ani fara sa ne dam seama,atat de repede...parca ieri eram boboci,abia intrati la liceu,speriati de bombe,pierduti in spatiu,straini unul pentru celalalt,parca ieri radeam de nebunu de religie care ne arunca si rupea caietele cu "draci pe ele",parca ieri stateam drepti la ora de chimie si ne rugam sa trecem la limba latina sau radeam de profa de romana care venea beata la ore si azi salivam toate la profu de romana in ora...Nu intelegeam de ce toata lumea spunea ca anii de liceu sunt cei mai tari si ca aici se leaga cele mai bune prietenii pana luna asta cand am inceput sa simt asta...deja imi e dor de voi si e grav daca a inceput de pe acum.Ce inseamna 12H pentru mine?Asta ar trebui sa scriu aici...cred ca a insemnat mai mult decat o simpla clasa poate insemna...a fost o perioada in care am crescut impreuna,ne-am maturizat,ne-am certat si ne-am impacat,ne-am jignit si ne-am cerut iertare dar cel mai important lucru:cu totii am invatat cum sa ne acceptam unii pe ceilalti asa cum suntem cu adevarat cu defecte si calitati.Sa nu uitam de profesori...multumim Doamnei Carmen Borza(de latina) si Doamnei Ropota(de chimie) pentru ca ne-au traumatizat in clasa a IX-a,multumim Doamnei Bernaschi Corina pentru ca ne-a lasat,multumim Doamnei de romana care venea beata la ore,multumim si aceleia care ne prezenta la ora cartile ei de bucate,multumim si Domnului Gila(matematica)pentru minunata perioada petrecuta alaturi de el in clasa aX-a si ii multumim si "Domnisoarei"care a zis ca suntem clasa de SAM deoarece fiecare lucru rau a fost spre bine,a fost un pas in fatza spre maturizarea noastra si astfel am ajuns sa-i avem alaturi pe cei mai buni : Doamna diriginta Burlacu Janina,Domnul Adrian Savoiu:X,Doamna Ciotarnel Raluca etc.
In incheiere vreau sa spun ca ma bucur ca am petrecut 4 ani alaturi de voi si sper ca aceste 4 saptamani care au mai ramas sa ne uneasca si mai mult si sa luam toti note mari la bac si sa intram unde ne dorim.
Multumesc 12 H pentru toata perioada petrecuta impreuna...va iubesc pe toti si chiar o sa-mi fie dor de voi...acum asteptam balul,ultimul clopotel si premierea sa bazaim:P

Ella ( Mirela Ulmeanu)

Niciun comentariu: